środa, 4 czerwca 2014

Wędrowca #1: Prolog

 Nazywam się Mariusz ale w internecie posługuje się nickami Weles oraz Kapelusznik. Jestem jeszcze uczniem ale niezbyt obiecującym gdyż bardziej niż na szkole skupiam się na poznawaniu świata. Chce zgłębić mechanizmy które nim kierują takie jak polityka, kultura czy media a nawet instynkty naturalne. Przez ludzi jestem postrzegany jako chłopak z wieloma problemami i kompleksami oraz jako osoba która za wszelką cenę chce się dostosować do społeczeństwa (chce być jego częścią). Ja sam siebie postrzegam jako osobę z wieloma wadami dążącą do tego aby być kimś ważnym, wyjątkowym, oryginalnym. Wszystko co robię jest spowodowane właśnie to moją chęci bycia kimś i dlatego też chce zacząć pisać bloga. Po części aby być popularnym a w pewnym stopniu po to aby wyrzucić z siebie natłok myśli oraz frustracji.


Jeśli zainteresowała cie moja osoba a może sam jesteś do mnie podobny to proszę cie abyś odwiedzał tego bloga. A ja postaram ci się więcej powiedzieć o sobie oraz o tym co siedzi w mojej głowie.

Ps. Proszę abyście w komentarzach zostawili po sobie ślad abym wiedział że piszę dla kogoś bo wyświetlenia nie są wiarygodnym źródłem takowej wiedzy. 

4 komentarze:

  1. LoL Bolek bułkowy poeta. Co myślisz o genderze? Masz Boga w swoim sercu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, będziesz publikował posty w anglojęzycznej wersji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiał bym do współpracy zaprosić osobę ze znajomością języka angielskiego na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń